Segmen Jom Tambah Kenalan By MBS




Syarat2 Segmen
1-Buat entry dan masukkan banner yang x berapa lawa kat atas ni dlm entry korang dan linkkan ke blog ini.
2-Letak tajuk entry- Segmen Jom Tambah Kenalan By MBS. (MBS tu maksudnya Miss BaNu Story)
3-Nyatakan Bilangan Follower Blog Korang sekarang dan target follower korang di masa akan datang.
4-Tarikh Tutup 13 Julai 2013


klik je banner tu okay ! :)

follower : 49
target follower : 100

hope dapat laa capai target tu. kita tak mintak banyak pun. hehe kita ni jarang berblog ni. yelaa busy dgn kelas, assignment and activities kat sini. huhu biasa laa nak jadi pelajar cemerlang laa kata kan. hehe

2 comments:

  1. gud luck.. :)


    Nak Kad Raya? Meh singgah sini ^_^ "GA Kad Raya 2013 by EJulz"

    ReplyDelete
  2. hye.. singgah dari segmen yg sama.. dah lama jadi follower awk.. meh jemput ke blog sy. ;)

    http://norumara.blogspot.com/2013/07/segmen-jom-tambah-kenalan-by-mbs_2.html

    ReplyDelete