bertuah ^_^

assalamualaikum. :)
rase sgt bertuah sbb dapat dipromote oleh kakak kathy ni. hee tak sangka dgn mood g malas tu dpt jd follower yg ke 400. hehe pape pun thanks kakak sbb promote. :)

6 comments:

  1. hehehehehe...tq sebab sudi join segmen akak..kalau sudi letak lah akak jadi bloglist adik juga ye?tak malu pulak akak demand lebih2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe thanks kak. boleh saje. tp akak bole tak ajar cara nak buat bloglist ? sy maseh baru lg dlm bidang blogger ni. :)

      Delete
    2. kathy tengok dah ada pun bloglist..apa pun,pm je akak kat fb atau cbox lau masih tak tau ye?

      Delete
    3. baru buat. cari tutorial je. hehe thanks kak. :)

      Delete
  2. cyaiyok dear.....bw lagi.,..insyaAllah ada rezeki tu nanti..hihi..

    ReplyDelete