kecewa. :'(

assalamualaikum. hye.
harini aku sedih sangat2. aku mcm tak caya je ape yg jadi kat aku.
emm serius ! aku taktau nak percaya sape daa.
klu ape yg perempuan tu ckp tu betul, ya Allah kuatkanlah hatiku ni. :'(
mcm2 perasaan yg ada kt aku sekarang ni.
ntah laa. skrg aku perlu cari bukti utk kebenaran ni. emm
moga Allah permudahkan. amin.







1 comment:

  1. Sabar je dik...mungkin ade hikmah disebalik apa yang tersurat tu...kadang2 payah kan...tapi yakin Allah masih ade utuk kita...selidik lah dulu...mana tahu orang sengaja nak buat kacau...dunia kan dik...kadang2...orang nie memang takde hati perut...sanggup buat ape saja untuk dapatkan sesuatu

    ReplyDelete