tension !

PASRAH AKU DENGAN KAU NI JANG OII !


aku taktau laa nak cakap apa lg kat jantan ni. aishh. aku dah takde perasan kat kau lg daa. tolong laa jgn cari aku lagi. kau tu dah nak bertunang dah kan. aku rimas laa. tolong laa. aku taknak bakal tunang kau kata aku ni perampas. kau nak apa lagi dari aku ? kalau kau tu maseh syg kan aku kenapa kau pegi terima perempuan tu pasai pa. pastu sekarang hang dok merayu kat aku. hang kata mcm2. buat ayat pasrah. awat ingat aku cayaq ka ? haa tudia aih kluaq abeh loghat kedah aku. hang jangan bagi aku cakap n9 pulak. hang nak aku ckp bahasa makhluk asing ka baru hang nak paham ? hang habaq mai kat aku. hang jaga laa perasaan awek hang sama. sory laa. aku anggap hang kawan aku jaa. aku tak boleh sayang hang lebih dari seorang kawan. aku harap hang paham perasaan aku sama. pleaseee. aku merayu sangat2 kat hang. hang dah besaq, hang ada akai, hang boleh pikiaq kan. aku hargai perasaan hang kat aku. kalau hang sayang aku lagi, tolong laa lupakan aku. aku merayu kat hang. hang jaga awek hang tu leklok naa. aku doakan hampa kekal ke anak cucu. aminn. ^_^

1 comment: