happy family. :)

aku rasa bertuah sangat dapat family macam ni. walaupun kadang kadang rasa menyakitkan hati je. grrrr ! tapi walaupun mcm tu aku rasa bersyukur sangat dpt ayah yg penyayang tp tegas, ibu yg memahami kehendak dan minat anak dara dia ni. hehe adik2 yg comel walaupun selalu gaduh. hehe syukur alhamdulillah. sebab tu aku lebih suka duduk lepak dekat rumah. tenang je. haha *kadang kadang* hee :) ibu dgn ayah selalu support apa saja kemahuan kitaorg. yg paling pelik aku laa. hee sbb aku ni tak suka kerja mcm perempuan sikit. tgk laa skrg ni pun aku jd engineer ni pun ibu dah bising. pastu aku mengeluarkan hasrat (amboi ayat tak menahan. haha) tok sambung dlm bidang ship design pun ibu dah fening kepala. haha nak buat mcm mane bu, dh org minat. hee ayah mcm biase laa tak kesah.  ikot je apa aku nak, tp dia pesan nak belajar bole tp cari yg bole menjamin masa depan. insyaAllah yah, org akan buktikan org bole berjaya jgk ! jyeahh ! hehe over lak aku ni. huhu ibu selalu ckp kt aku yg aku ni gila belajar. bila laa kau ni nak kawen. katanya. haha rilex laa masa muda ni laa pulun nak belajar. ty dah ada anak leceh laa. haha

itulah diri aku. aku selagi tak capai apa impian aku aku takkan kawen lg. at least dpat separuh dari impian aku pun dah bersyukur laa. korg nak tau aku punya impian. jom kita terjah ! haha XD


  • nak ada rumah impian yg direka sendiri oleh aku !
  • nak kereta impian aku
  • nak meringankan beban ibu dan ayah aku
  • nak jadi tinggi
  • nak bagi ibu dan ayah aku tunaikan haji
  • nak bagi adik adik aku berjaya dan aku sebagai contoh dorg
  • nak jadi landskap design jgk ! ( byk nye aku nak jd. haha)
  • nak ada company sendiri
  • nak bukak taska ( aku suka budak budak. sbb comel. hee)
  • nak apa lagi ek ??
haa tudia aih. bukan main banyak lagi impian aku. hee dpt dari separuh impian aku tu pun jadi laa. kesian pulak bakal imam aku nak kena tnggu aku capai semua impian aku. mahu umur 50 thn baru kawen. haha insyaAllah aku nak bahagiakan family aku. :) aminn. korang yg baca ni pun doakan aku sama kay~ hee thanks korg. love u laa. muuuuuuaaaaaahh :*

My Family is My Pride. :)

2 comments:

  1. x pe...biar berangan dulu...mane tau impian jadik kenyataan...huhuhu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe insyaAllah. doakan saya ye. hee :D

      Delete