rindu. :'(

assalamualaikum, hi.
serius yun rindu dia sgt2.
dah 3 bulan tak jumpa dia. yelaa sorang utara sorang lg selatan.
nak buat macam mana kan sabar je laa. emm
setiap hari mesti yun sedih teringat dekat dia.
tapi yun tak mau nangis. sbb nanti dia susah hati. emm
setiap malam yun sedih bile teringat dekat dia.


cepat sgt masa berlalu pisahkan kitaorang.
rasa macam baru je lagi kitaorang happy.
tak puas lagi aku nak buat dia ketawa, happy.
emm


 bila ada masa je mesti kitaorang keluar sama sama.
skrg tak dah. masing-masing dah jaoh daa.
nak jumpa pun tak tau bile.


awak ! saya rindu awak sgt2.
' setiap pertemuan akan ada perpisahan. jika hati masing-masing kuat pasti akan setia. jika ada rezeki pasti akan bertemu kembali. jarak bukan halangan untuk terus bersama dan setia. ku berharap hati ini tidak akan berubah untuk dirinya. '

' ku baring tanpa lenaku, teringat manisnya hariku, bila ku kenang saat tadi dengan kamu, sungguhnya ku rasa amat rindu. '

No comments:

Post a Comment