realiti.


dulu kaw yang suruh aku lupakan kaw.
pastu sekarang kaw cari aku balik ?
ape kes weyh ??
bukan ke ego kaw uh tinggi sgt dulu ?
bape lame mase aku bagi kat kaw ??
aku bagi masa sampai aku jumpe 'dia'.
kaw yang sia-siakan masa tu semua.
pastu sekarang dengan perasaan tak malunya kaw nak aku balik.
dah laa weyh cukup laa.
serabut aku dengan kaw.
aku dah boleh terima kaw sebagai kawan pun bersyukur laa.
kaw jgn sampai aku putus persahabatan kita ni.
dah laa aku sayang 'dia'.
tolong laa jgn ganggu aku lagi.
aku mohon kaw paham aku.

No comments:

Post a Comment