game.

game ??
ape kes tajuk ni ??
hehe begini ceritanya.
mamat tu dah pandai mulekan permainan laa.
haha dah maju daa sekarang.
tapi sory laa. aku bukan macam dulu daa.
kaw kate ape pun aku senyap je.
sekarang sory laa. itu bukan diri aku sebenar laa.
jangan ingat aku diam tak bermakna aku takot dgn kaw.
sekarang ni kaw dah mulekan permainan. so pandai2 kaw laa nak tamatkan.
haha dah tak payah laa gune orang laen tok kepentingan kaw je weyh CIK ABG oii !!
aku kesian tgk kaw. kaw ingat kaw saiko aku, aku cuak laa ??
sory laa weyh. aku jawab dgn penuh keyakinan laa.
aku tak bodoh laa. cume aku ni buta je.
TAPI, kaw buat laa macam mane sekali pun, aku tak kan kembali kat kaw balik.
itu keputusan aku. MUKTAMAD ! fullstop !

No comments:

Post a Comment